Sunday, May 12, 2013

my 2nd baby..insyaAllah...



wah..terujela sgt dgn my belog ni..hahaha..over he excited u know..ade aku kesah...
28 April lopeh, ade la i g scan 3d4d kat shah alam..ntah hape name klinik pun i tk hengat..tp klinik tu ala2 spital bersalin gk la..tp tk brape nk gah..ups...g la scan 3d4d..yg scan tu ms jazzelyn ke hape name dier..teruje sgt..

cak..ssh sgt nk amek gmbo dier..pemalu mcm ummi dier..

tutup tinge sbb time ni abg khaliq leh pulak menangis...aduh...
ha..tu la gmbo bby lam pewot ni ha..time ni br 5 month..awl gile kan aku scan..excited & teruje..time abg dier dl tk de pun wat scan 3d ni sbb time nk wat tu da 8 month & muke dier pun da tk nmpk da..da pusiang...
time ni dier tdoq..tk reti nk bgn..pnt ms jezzelyn tu kejutkan...dier wat derk je..tp siyez..teruje time tgk live muke dier..hahaha..ko tau je la muke org teruje cane kan..
ha..cani la muke teruje aku time tu..omey kan..
and yg paling tk besh uri aku kt bwh lak..tetibe je la dier dok bwh..time 6 month aku scan still kt bwh lg..hurm..doa je la dier leh naek atas & my bby leh turun bwh..ni bby pun melintang lg...harap2 dpt la aku normal kali ni..aminnnn...

No comments:

Post a Comment