Wednesday, May 22, 2013

Luahan hati yang sendu

Hati ini menangis
Hati ini kecewe
Hati ini berkecil hati
Hati ini marah
Hati ini sedih
Tk siape yang peduli
Tk siape yang ambil tahu
Tk siapa yang memahami
Letak la dirimu di tempatku..
Fahamila keadaan diriku
Mengertila isi hati ku
Ye..org akan berckp "sabarla", "wat tak tau je la"..
Tp kau tidak berade di tempatku
Situasi yang dialami tidak same
Si milah berak keras tk same dgn si kak ton berak keras..
Si milah mungkin berak keras sbb sembelit..si kak ton mgkn berak keras sbb mkn batu
Ye..manusia lain2..
Dl aku boleh ckp hanye ppuan memahami prasaan ppuan 
Tp skang tidak lg..
Aku berpantang care laen..Fasha sandha berpantang siap pakai skirt pendek lg
Aku tk faham kenape fasha sandha perlu pakai skirt pendek time pantang
Fasha sandha pun tk phm kenape aku kene pakai kain batik time pantang
hurmm...mmg tiada siape yg phm
Ye..terase diri ini dipinggirkan
Jikalau org tk suke tk apa.. tp jgnla kau mengate..
Jikalau kau da tk suke padaku...katakanla...ucapkanla..percayala..
Jgn diseksa diriku
Jgn diseksa perasaanku
Aku hanya ingin bahagia
Aku hanya ingin gembire
Aku hanya ingin bersuke ria
Aku juga ingin merasa dihargai
Aku juga ingin merasa disayangi
Kau igt aku suke ke disakiti..
Bkn kesedihan yang ku pinta
Ye..org mengandung kene gumbira
Ye..org mengandung kekadang mengade2
Ingin dimanje..ingin dibelai..ingin dikasihi
Mangidam yang bukan2
Tp boleh kah aku berperasaan seperti itu
Tidak ku minta lahir ke dunia
Tidak ku minta jd begini
Mengertila...sabarla wahai hati
Tidak ingin lg berduke..
Cube utk menyesuaikan diri...tp..
Pengalaman mengajar.. 
Tatkala diri ini perlu di jage rapi..tp tidak dijage
Luke di hati ssh mahu diubati...mkn panadol pun hati tetap luke
Luke yang tidak diketahui bile ianye akan sembuh..
Maafkanla diri ini
Pengalaman yang dilalui sgt pahit sehingga sekarang memudaratkan diri
Hanya mampu berdoa
Supaya ianya tidak berulang lg
Tp utk melupakan pengalaman yg dl...sgt ssh..
Kerana ianya terjadi di kala bulan mengambang..
Nukilanku berakhir disini
sampai ketemu lg..






No comments:

Post a Comment