Monday, July 1, 2013

ragam khaliq

assalamualaikum

aduyai..sgtla mengantuk nye..tk tertahan rasenye..boleh lak tetido sampai lenguh tengkuk ni ha..tdo kat kusi pun jadi..bos lalu ke tk ke ade aku kesah..

utk ilang kan rase ngntuk ni, aku share la gmbo lil prince aku yg charming gile ni..jom nengok dier..


ni gule2 lipstik...bwk dier g kedai ni lak yg dier cekau..sampai abih tu dier mkn...

sesi mengemwas drawer..aku bwk dier g opis sbb bby sitter nk g klia...

dok kuarkan aku nye stationary je..


tk hengat time ni g mane..dier dok la nk pakai napkin dier tu

ha da hengat..kt Columbia Hospital Seremban..wat checkup dgn doc intan..tgu turn dok dlm kete je la

ok..time ni nk blk mantin..mak ngn ayah nk g umrah..

alamak...kepale terlentok sudah..cian dier

comel tk..nk gak de riben..

no..no photo plz...

pak bedah..

make over..hehe

i tulen ok..

ummi tlg....

tilam tilam..

mane la ayh ni lom blk lg ni

no kemre plz..i tk suke tau

ummi je la yg berie..

nk bli brg bby kat jusco kepong..at the end... ;(

melayan dier kat marry brown...

1 comment: