Monday, June 3, 2013

Jln2 di hari minggu (1 & 2 Jun 2013)

Assalamualaikum 

hola..
i da pindah opis baru da..la ni tgh dok ngemas la..tgh2 kemas rase nyampah lak nk ngemas..
rase rajin lak nk upload gmbo ank beranak yg super gojes ni..

ari sabtu itu ari g mesy koperasi n9..nk dapek rm100 kan so kono la dtg..dtg sign attendance pastu blk r..tk kose mak nk ddk dgr pakcik2 dan makcik bebel dlm dewan tu..
dlm pkul 12.00 tghari camtu, den pun poie la meeting tu blk..kang klo tk poie tk dapek duet..ghugi la den.. on the way nk amek duet, my little bf pun pe lagi..abum la kepenatan kan..mcm dier yg byk wat keje


tecepit lak my bf tu...cian dier


senyum cani pulak la..gojes mak...

den wat2 tdo je ni..kang tk tdo mrh lak ummi kang...

ok la..tdo bebetol la...pnt ngange mulut..bibir kering sudah..


Esk mlm nye pulak g mkn kat alai, melake..da biase da pun femli aku ni..drive dari mantin ke melake semate2 nk g mkn ikan bakar..
sampai sane je bapak punye ramai org..tensen aku..meje sume penuh..kene lak beratur tgu meje..tk caye??
gambo tk de la..tk kose den nk amek gmbo2 org tgh mkn ni..
so sementare tgu meje kosong my little bf ni pun meragam la kan..sebaek la de cat..spesel tu..disuronye aku bgn dari kusi so cat tu leh ddk ctu dgn syoknye..tepakse la ummi yg membuyong ni bgn kan...


yea..ummi da bgn..leh cat ddk..

ko tepi la..aku nk maen dgn cat ni..

aummmmm.....ni dier soh aku amek gmbo dier..ckp nk senyum tp gni lak gayenye...

cayang cat...

cat dok cni yam2 ye..


pkul 1 pg camtu br la aku sampai mantin..khaliq da selamat tdo la..biase la..mamat plg pnt sekali kan..

esknye b4 blk selayang singgah la alamanda dl..lg sekali mak datok ghamai org..stress aku..
my little bf biase la wat prangai dier..adoi..da makin besar ni mcm2 hal dier tu..


peace yo....

anak ayah sgt2..
tu je la aktiviti aku weekend itu ari..pastu blk la selayang.. 8.30 mlm camtu sampai la selayang..pnt gile la...skt ari2 aku..

wokey..den da tak tau nk tulis pe...

wassalam...

No comments:

Post a Comment