Wednesday, January 28, 2015

Kesihatan Ayah

penat sgt....ngntuk sgtt...
 
semlm sampai dlm pkul 6 pm..dlm 6.30 pm kemaen rajin g jln kaki amek kete shahril kat workshop..de la jln 1-2km kot..  hongeh.....
 
pastu g psr mlm pulak..berjalan2 kt ctu lg...
 
pastu mlm tu tetibe shahril kol soh siap sbb gg kol dier soh blk..
tunggang langgang aku siap sampai nk termuntah2 sbb brdebar2 sgt
 
dlm 9.15mlm mcm tu shahril sampai...
mcm lipas kudung dier bwk kete...
 
cuaknye tok sah nk ckp la....
sampai2, berlari kuar kete, terus masuk umah..
ayah, mak, gg, rania dlm bilik...
 
keadaan mase tu..hurmm,.....
 
ayah ckp dier skt sgt..
 
aku da tk tau nk wat pe...gosok2 bdn ayah...bg semangat..soh istighfar byk2..jgn mengeluh...jgn ckp skt.igt Allah...tu je la mampu aku ckp..lgsg tk mention nk bwk g hosp sbb da tau dier mmg tk kan nk...mak tk sah ckp la..menangis la pulak...aku???tk terckp...pkul 1 pagi mcm tu br aku sampai umh..
 
Alhamdulillah..b4 blk tu keadaan ayah mcm ok sket dr yg aku dtg tu..ketue kampong pun siap dtg sbb ank dier ckp ayah skt...kebetulan pulak mmg ank dier dtg umah time tgh skt tu..
 
 
 
berat ati nk g koje...tp apekan daye..cuti aku byk da gune last year..

No comments:

Post a Comment